zaterdag 11 augustus 2012

Verslag na laatste etappe op 9 augustus. 

Vandaag heb ik verloren.

Had gewoon niets meer in de benen na de zware dag van gisteren. Moest lossen, kon echt niet beter of meer. Ik weet dat de 2de plaats veel meer is dan verwacht, maar ik was er zooo dichtbij! En ik was hier absoluut de sterkste, dat weet iedereen hier. Ben zoveel alleen onderweg geweest terwijl m'n concurrente een constante gangmaker had.
Verloren door teveel pech.
Of misschien door te weinig ervaring. In het heetst van de wedstrijd niet het goeie wiel of de juiste lijn gekozen. Of beter materiaal nodig..
De Belgische trein stokte volledig vandaag na de inspanningen van gisteren. Ook Krokie en Kristof waren niet meer te zien toen ik aussie Robert en Libby moest lossen.
Ach, binnenkort kan ik het allemaal weer relativeren maar nu laat ik mezelf nog even heel erg ontgoocheld zijn.


Today I lost the stage. The very last one and I lost my pink leader jersey. Didn't recover from the 'time trial' the day before, when I had another flat tire.
Off course I feel dissapointed for the moment. I've been riding very strong and I was sooo close to overall victory, though I know that a second place is much more than what I came for. 
I had too much bad luck, or maybe not enough experience.
Also the other Belgian guys had a very hard day today.
It is what it is, I've done all I can.
Today I feel very sad and dissapointed, but no worries, gonna be happy again soon!

3 opmerkingen:

  1. Ook bij een ontgoocheling hoort een opkikkertje en geloof me: je deed het uitstekend! Wie weet welke nieuwe perspectieven dit avontuur voor je geopend heeft ...
    Overigens: welkom thuis! Wanneer arriveer je?
    Over de hele lijn: dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ton parcours est superbe !!! Quel mental et quel physique bravo!! Courage on est avec toi :))))) Christine sc g2

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Hessens, weer eentje om in te lijsten ...
    Grts
    Peije

    BeantwoordenVerwijderen